Όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1970, όταν ο κος Pierre Fabre, ένας φαρμακοποιός από το Castres με πάθος για τη βοτανική, επέλεξε τη βρώμη, ένα ξεχασμένο φυτό εκείνη την εποχή, το οποίο όμως χρησιμοποιούνταν για περισσότερες από τρεις χιλιετίες για ιατρικούς σκοπούς. Αυτή ήταν η αρχή μιας μακράς αναζήτησης που συνεχίζεται ακόμη και σήμερα στη νοτιοδυτική Γαλλία.
Αυτή η ΔΕΡΜΑτολογική Βρώμη, ή Avoine στα γαλλικά, ενέπνευσε το όνομα της μάρκας A-DERMA και γέννησε το 1982 το πρώτο προϊόν της μάρκας, τη Δερματολογική Μπάρα Καθαρισμού με Γαλάκτωμα Βρώμης, η οποία ήταν επίσης η πρώτη syndet (μπάρα χωρίς σαπούνι) στα φαρμακεία, ένα σημαδιακό προϊόν για μια πρωτοποριακή μάρκα, καθώς με αυτό το προϊόν γεννήθηκαν επίσης τα φυτικά δερμοκαλλυντικά...
Αναπτύχθηκαν νέα και καινοτόμα προϊόντα, τα οποία συγκαταλέγονται πλέον μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και συνιστώνται από τους γιατρούς, καθώς και εργαλεία που θα βοηθούσαν τους γιατρούς και τους καταναλωτές στη διαχείριση ορισμένων ασθενειών:
■ 1993
Διπλή επιτυχία με το λανσάρισμα του Dermalibour, της πρώτης βιομηχανικής σύνθεσης από χαλκό και ψευδάργυρο, και των Epitheliale, προϊόντων επανόρθωσης και καταπράυνσης για εύθραυστα και ερεθισμένα δέρματα.
Δημοσίευση του S.C.O.R.A.D., μιας βαθμολογίας αξιολόγησης και του πρώτου εργαλείου για την παρακολούθηση της εξέλιξης της ατοπικής δερματίτιδας, από την ETFAD (European Task Force on Atopic Dermatitis) σε συνεργασία με την A-DERMA. Σήμερα, αποτελεί την κλίμακα αναφοράς για τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας των θεραπειών για την ατοπική δερματίτιδα. Στη συνέχεια, ακολούθησε το 2009 η "προσανατολισμένη στον ασθενή" εκδοχή του: το PO-SCORAD.
Η A-DERMA πρωτοστατεί στη συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη εργαλείων και προϊόντων για τη βελτίωση της κατάστασής τους, δηλαδή στη γνωστή και ως αρχή του "ασθενοκεντρισμού".