AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_COVER-PAIN-AVOINE_REVISION-DESKTOP_2021

Η ιστορία της A-DERMA

Όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του 1970, όταν ο κος Pierre Fabre, ένας φαρμακοποιός από το Castres με πάθος για τη βοτανική, επέλεξε τη βρώμη, ένα ξεχασμένο φυτό εκείνη την εποχή, το οποίο όμως χρησιμοποιούνταν για περισσότερες από τρεις χιλιετίες για ιατρικούς σκοπούς. Αυτή ήταν η αρχή μιας μακράς αναζήτησης που συνεχίζεται ακόμη και σήμερα στη νοτιοδυτική Γαλλία.

Αυτή η ΔΕΡΜΑτολογική Βρώμη, ή Avoine στα γαλλικά, ενέπνευσε το όνομα της μάρκας A-DERMA και γέννησε το 1982 το πρώτο προϊόν της μάρκας, τη Δερματολογική Μπάρα Καθαρισμού με Γαλάκτωμα Βρώμης, η οποία ήταν επίσης η πρώτη syndet (μπάρα χωρίς σαπούνι) στα φαρμακεία, ένα σημαδιακό προϊόν για μια πρωτοποριακή μάρκα, καθώς με αυτό το προϊόν γεννήθηκαν επίσης τα φυτικά δερμοκαλλυντικά...

Αναπτύχθηκαν νέα και καινοτόμα προϊόντα, τα οποία συγκαταλέγονται πλέον μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και συνιστώνται από τους γιατρούς, καθώς και εργαλεία που θα βοηθούσαν τους γιατρούς και τους καταναλωτές στη διαχείριση ορισμένων ασθενειών:

 1993

Διπλή επιτυχία με το λανσάρισμα του Dermalibour, της πρώτης βιομηχανικής σύνθεσης από χαλκό και ψευδάργυρο, και των Epitheliale, προϊόντων επανόρθωσης και καταπράυνσης για εύθραυστα και ερεθισμένα δέρματα. 

Δημοσίευση του S.C.O.R.A.D., μιας βαθμολογίας αξιολόγησης και του πρώτου εργαλείου για την παρακολούθηση της εξέλιξης της ατοπικής δερματίτιδας, από την ETFAD (European Task Force on Atopic Dermatitis) σε συνεργασία με την A-DERMA. Σήμερα, αποτελεί την κλίμακα αναφοράς για τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας των θεραπειών για την ατοπική δερματίτιδα. Στη συνέχεια, ακολούθησε το 2009 η "προσανατολισμένη στον ασθενή" εκδοχή του: το PO-SCORAD.

Η A-DERMA πρωτοστατεί στη συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη εργαλείων και προϊόντων για τη βελτίωση της κατάστασής τους, δηλαδή στη γνωστή και ως αρχή του "ασθενοκεντρισμού".

PO-SCORAD

Η A-DERMA πρωτοστατεί στη συμμετοχή των καταναλωτών στην ανάπτυξη εργαλείων και προϊόντων για τη βελτίωση της κατάστασής τους, δηλαδή στη γνωστή και ως αρχή του "ασθενοκεντρισμού".
 

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ PO-SCORAD

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_SCORAD_2021 880x880

 1994

Η SCORAD ανακοίνωσε την άφιξη στην αγορά της σειράς EXOMEGA το 1994, προϊόντα σχεδιασμένα για το πολύ ξηρό δέρμα με τάση για ατοπικό έκζεμα, τα οποία εξακολουθούν να συνιστώνται από τους γιατρούς και να πωλούνται παγκοσμίως.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_EXOMEGA_REVISION-DESKTOP_2021 980x980

EXOMEGA, η σειρά της A-DERMA με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως

Η σειρά Exomega έγινε παγκόσμιο μπεστ σέλερ και έκτοτε επεκτάθηκε για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για το ξηρό δέρμα που είναι επιρρεπές σε ατοπικό έκζεμα

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ

 1998

Μετά από 16 χρόνια συνεχούς έρευνας για την Avena Sativa, ένα από τα 300 είδη της επιλέχθηκε ως ο καλύτερος σύμμαχος της επιδερμίδας, για την απαλότητα και τον πλούτο της σε δραστικά συστατικά: η ποικιλία Rhea, η αγνή λευκή βρώμη που η A-DERMA ονομάζει Rhealba® και η οποία στη συνέχεια έγινε το μοναδικό και αποκλειστικό δραστικό συστατικό που εξακολουθεί να αποτελεί την υπογραφή της μάρκας μέχρι σήμερα. Τα εργαστήρια A-DERMA απολαμβάνουν την αποκλειστική χρήση της. Διαφορετικά, πιθανότατα θα είχε εξαφανιστεί.

Αλλά οι ερευνητές μας δεν σταματούν εκεί. Με την ώθηση του κου Pierre FABRE, πρόκειται να εξερευνήσουν νέα δραστικά συστατικά στους πολύ νεαρούς βλαστούς βρώμης Rhealba® που ονομάζονται ΣΠΟΡΟΦΥΤΑ.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_FONDATEUR-REVISION-DESKTOP_2021

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΜΑΣ

Πάντα ζούσα με πάθος για τα φυτά. Εδώ και 15 χρόνια μελετάμε ένα συγκεκριμένο φυτό που δεν παύει να μας εκπλήσσει: τη βρώμη Rhealba®, την αγνή και σπάνια λευκή ποικιλία βρώμης. Αυτό το πολύτιμο και μοναδικό φυτό είναι η ψυχή της A-DERMA. Όταν εργαζόμουν στο Ινστιτούτο Παστέρ στο Βουκουρέστι πάνω σε ένα δημητριακό, το κριθάρι, γνώρισα τα σπορόφυτα και τις πολύ ιδιαίτερες ιδιότητές τους. Η έρευνά μας σε σπορόφυτα βρώμης οδήγησε σε ορισμένα πολύ ενθαρρυντικά ευρήματα, τα οποία ανοίγουν πολλούς νέους ορίζοντες.

Κος Pierre Fabre - Ιδρυτής.

■ 2009

Τα εργαστήρια A-DERMA δημιούργησαν έτσι ένα νέο δραστικό συστατικό: Φυτικό εκχύλισμα σπόρων βρώμης Rhealba®, νεαροί φρέσκοι βλαστοί βρώμης που συλλέγονται μεταξύ 10 και 12 εβδομάδων, όταν φτάνουν στη μέγιστη συγκέντρωση ενεργών μορίων: καταπραϋντικά φλαβονοειδή και εξισορροπητικές σαπωνίνες. Τα σπορόφυτα βρώμης Rhealba® εγγυώνται επίσης μέγιστη ασφάλεια. Το εκχύλισμά τους είναι απαλλαγμένο από ανιχνεύσιμες πρωτεΐνες.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_AVOINE_2021

Μια νέα εποχή ξεκίνησε με την ανανέωση της EXOMEGA και στις αρχές του επόμενου έτους, το 2010, η A-DERMA έγινε ανεξάρτητη και εγκατέλειψε το εμπορικό σήμα DUCRAY. Η φυτική δερματολογική μάρκα κατάφερε να δημιουργήσει το δικό της έδαφος, μια έξυπνη ισορροπία μεταξύ επιστήμης και φυτών, και ξεκίνησε να κατακτήσει νέα μερίδια αγοράς και νέες χώρες.

Η πρώτη απόφαση ήταν απλή: όλη η βρώμη Rhealba® θα καλλιεργείται βιολογικά.

Η δεύτερη σημαντική απόφαση για τη μάρκα μας ήταν να αναζητήσουμε ένα μέρος για την καλλιέργεια των δραστικών συστατικών μας, το οποίο θα ενσάρκωνε επίσης τα ιδανικά της μάρκας. Μετά από πολλές επισκέψεις, εργασίες και πολλή μουσειογραφική δουλειά, η Terre d'Avoine, η γη της βρώμης ανοίγει τις πόρτες της το 2013! Από τότε, υποδεχόμαστε 3.000 άτομα ετησίως από όλο τον κόσμο για να γνωρίσουν την A-DERMA και να κατανοήσουν την αυθεντική ιστορία της πλήρως ελεγχόμενης σύντομης αλυσίδας εφοδιασμού.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_TAD_2021 1202x500

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ TERRE D'AVOINE, ΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΒΡΩΜΗΣ

 

 2014

Όταν η διαίσθηση γίνεται πραγματικότητα... Από το ξεκίνημά της και ιδιαίτερα χάρη στον ισχυρό παιδιατρικό χαρακτήρα της, η A-DERMA απευθυνόταν στα πιο ευαίσθητα δέρματα. Μετά από αρκετά χρόνια μελετών, μια ομάδα εργασίας, επιδημιολογικές έρευνες και εργασίες για τη μοντελοποίησή του, το εύθραυστο δέρμα γίνεται επιστημονική πραγματικότητα με τη δημοσίευση του ορισμού και των ταξινομήσεών του στο πολύ έγκυρο περιοδικό JEADV (Journal of the European Academy of Dermatology and Venerology).

Η A-DERMA γίνεται Δερματολογική Βρώμη για το εύθραυστο δέρμα και εδραιώνει τον τομέα της περισσότερο από ποτέ.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_PHYS-AC_REVISION_2021 980x980

Κυκλοφορία της Phys-AC το 2014

Το 2014 ήταν επίσης η χρονιά του λανσαρίσματος της Phys-AC, της φυσιολογικής μας φροντίδας για το δέρμα με τάση ακμής. Η A-DERMA εισήλθε σε μια μεγάλη παγκόσμια δερματολογική αγορά και μπορούσε πλέον να βοηθήσει τους εφήβους!

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ

 2016

Ο κατάλογος προϊόντων μας συνέχισε να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς με το A-DERMA PROTECT, τη σειρά αντηλιακής φροντίδας μας. Χάρη στην ειδική δερματολογική εστίαση στο "εύθραυστο δέρμα" και στο νέο δραστικό συστατικό φυτικό έλαιο βρώμης Rhealba®, η σειρά έχει κατακτήσει μια θέση στο προσκήνιο.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_PROTECT_REVISION_2021 980x980

Η σειρά αντηλιακής φροντίδας PROTECT

ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ*, αποτέλεσμα 7 ετών έρευνας: Το Barriestolide® που προέρχεται από το φυτικό έλαιο βρώμης Rhealba® ενισχύει τον εύθραυστο δερματικό φραγμό**. Σε συνδυασμό με ένα πατενταρισμένο* σύστημα φιλτραρίσματος , με μόνο 4 φίλτρα, προστατεύει το ευαίσθητο δέρμα από τις υπεριώδεις ακτίνες.

*Εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας **Δοκιμή in vitro
 

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ

 2017

Αναγνώριση στη Γερμανία, την κορυφαία ευρωπαϊκή αγορά δερμοκαλλυντικών: η βρώμη μας επιλέχθηκε ως φαρμακευτικό φυτό της χρονιάς!

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_TEST-TEXTURE_2021 577x577

 2018

Το 2018, δημιουργήθηκε ένας χάρτης αξιών και δεσμεύσεων, ο χάρτης "Clean & Green", με την απαίτηση να χρησιμοποιούνται μόνο τα συστατικά που είναι απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα του προϊόντος και το μέγιστο ποσοστό συστατικών φυσικής προέλευσης. Αυτό έχει οδηγήσει στα πιο πρόσφατα προϊόντα, με καινοτομίες όπως: Λάδι για μασάζ EPITHELIALE AH DUO, CUTALGAN, ή ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ ΣΠΡΕΙ EXOMEGA CONTROL

Επιστροφή στην κορυφή